SPEC Utrecht — Color Darkroom

FAQ / vragen & antwoorden



Kan ik na de introductie zelfstandig aan de slag?
Als je een workshop hebt gevolgd óf aantoonbaar ervaring hebt in een kleurendoka kun je na de introductie gelijk aan de slag. Bij je eerste keer zelfstandig werken lopen we alle apparatuur na, lichten we de laatste dingen toe en laten we je zien hoe je kleine problemen zelf kunt identificeren en oplossen.

We bieden maandelijks workshops aan waarin we elk aspect van het proces doornemen. Hierna heb je genoeg kennis om zelfstandig te werken.

Kan ik mijn sessie delen met een collega?
Je kunt de ruimte delen zolang de collega waar je mee deelt de introductie en een workshop heeft gevolgd.

Kan ik mijn eigen papier meenemen?
Een deel van de kosten zijn in de prijs van ons papier verwerkt, daarom staan we alleen het gebruik van bij SPEC gekocht papier toe.
Op deze manier blijft de doka toegankelijk voor fotografen die wat minder printen en houden we de boel draaiend.

Kunnen jullie voor mij printen?
Neem contact op voor beschikbare opties en prijzen.

Is er iemand aanwezig om te helpen tijdens mijn sessie?
Er is geen personeel aanwezig om te helpen tijdens je sessie. Wij zorgen dat alles klaar staat zodat je gelijk aan de slag kunt. In onze workshop leer je álles wat je moet weten om tot een goede afdruk te komen en bij de introductie nemen we laatste dingen door en is er ruimte voor eventuele vragen. Daarna komt het printen aan op ervaring, experimenteren en persoonlijke voorkeur. Loop je vast tijdens je sessie kun je altijd telefonisch contact opnemen of een berichtje sturen. Wil je toch wat extra hulp? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag op weg.

Kan ik mijn sessie verlengen?
Als je langer wilt printen dan verwacht en zijn er geen andere boekingen kun je een sessie verlengen.

Wat is het grootste formaat dat ik kan printen?
Onze grootste processor is geschikt voor formaten tot 40x60cm en is op aanvraag beschikbaar.

Kan ik mijn sessie annuleren of verplaatsen?
Je kunt je geboekte sessie tot 32 uur voor aanvang annuleren of verplaatsen, dit kan via de link onderaan de bevestigings e-mail.
Om te verplaatsen stuur ons een berichtje of een e-mail

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op.